kolmapäev, 15. aprill 2020

Neljapäev, 16.aprill

Kehaline kasvatus
1.tund
1. Klikka linkidele ja võimle:
https://www.youtube.com/watch?v=DHrms4mXEuM  (kui sul pole kodus palli, jäta palliga harjutused vahele)
https://www.youtube.com/watch?v=KZI4Y8-9VeE
2.tund
1.Liigu värskes õhus eriolukorra 2+2 reeglit järgides 45 minutit.

Eesti keel
E-kirja kirjutamine
Tänases eesti keele tunnis saate kirjutada mulle e-kirja.
Kirjuta mulle, kuidas sul kodus õppimine läheb? Mis sulle selle juures meeldib, mis valmistab raskusi. Millise õppeainega läheb sul kõige kauem aega? Millal alustad õppimisega ja kui palju aega kulub sul keskmiselt ühel päeval õppimisele?
Pööra tähelepanu õigekirjareeglitele (kuidas lause algab, komad jne)!
Saada oma e-kiri mulle meilile:
turkel@rakverepk.ee

Matemaatika
114115116117
Murrud
1.Ava õpik lk 60-61. Vaata pilte. Tuleta meelde mõisted terve, pool ja veerand. Proovi suuliselt lahendada ülesanded 2 (abi saad ülesandest 1), 4 ja 6.
Kui tunned, et on keeruline, siis anna mulle kohe märku, teeme videokõne!
2.Ava töövihik lk 60-61. Lahenda ülesanded 1, 2 ja 3.
Tee oma tööst foto ja saada mulle!

Päev läbi, kohtume jälle homme:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar